سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۳۲:۳۴

بندر جدید استکهلم افتتاح شد

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بنادر استکهلم در سوئد پس از پایان ساخت یک اسکله جدید و یک پایانه مسافری جدید در بندر Värtahamnen، این بندر را افتتاح کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، بندر Värtahamnen  از سال 2013 میلادی وارد مرحله بازسازی شده بود. با افتتاح پایانه جدید تمامی کشتی‌ها در اسکله و پایانه مسافری جدید پذیرش می‌شوند. با اجرای این پروژه نزدیک به 85 هزار متر مربع زمین جهت توسعه شهری استکهلم آزاد شد. کارین ونگارد، شهردار استکهلم، گفت: "سالانه یازده میلیون مسافر از طریق بنادر استکهلم سفر می‌کنند. صنعت کشتیرانی برای شهر استکهلم بسیار با اهمیت است."

فرآیند ساخت بندر جدید Värtahamnen سه سال زمان برد. این پروژه در حالی انجام شد که بندر قدیمی نیز به طور موازی کار خود را انجام می‌داد و استانداردهای زیست محیطی در پروژه رعایت می‌شد. سازمان بنادر استکهلم اعلام کرد که تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های بندری باقی مانده است که آن نیز تا پایان سال جاری میلادی و پیش از آغاز سال 2017 به اتمام خواهد رسید. یوهان کاستوال، مدیرعامل سازمان بنادر استکهلم، گفت: "پروژه Värtahamnen یکی از چندین پروژه‌ای است که در حال متحول کردن بنادر ما هستند. ما در دوران تاریخی هستیم. ما در حال آماده سازی بنادر استکهلم برای قرن جدید هستیم که این کار از طریق توسعه یکپارچه بندر و شهر در حال انجام است."



  کد خبر : 2581
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :